| DONCS EM PRESENTO! | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
IJustWannaFeel RP NOVEL
Cantidad de envíos : 7 Edad : 50 Localización : Barcelona, Catalunya Puntos : 3 Fecha de inscripción : 24/12/2008
| Tema: DONCS EM PRESENTO! Miér 24 Dic 2008, 21:04 | |
| Hola, gent! El meu nom es MArta i soc de BArcelona. Recordo quan tenia 18 anys , amb el carnet fumejant del forn, i amb un Suzuki Samurai 1.3 a la porta! Nois, com vaig gaudir d'aquell cotxet!! Li diea ,carinyosamnet, Chuki chuki ( de Suzuki... ) Bé, imagineu.me a aquella edat, amb una colla d'amics bastant gamberros i fent de les nostres per les muntanyes de la Catalunya Central ( Bages i Osona)... inoblidable!! Encara flipo com el cotxe va aguantar!!! Malauradament, el cotxe no era meu , era dels meus pares, i el van vendre abans de que sigues independent economicament i el pugues "repescar".. recordo que les lletres de la matricula eren B-XXXX- JT... potser algu de vosaltres el te a les seves mans!!! A partir d'aqui, a la familia també hi ha algun forofo del 4x4 ( no dire noms, que tot se sap en aquest foro!) i encara estic connectada amb el tema, indirectament, pero coneectada! En quant la meva economia m'ho permeti, hi torno, segur! Però de moment m'és impossible!!! Anims amb el foro, que esta molt bé, a escriiure!!! Petons i Bones Festes! | |
|
| |
Raidman RP ORO
Cantidad de envíos : 636 Edad : 55 Localización : Pallejà, Bellver de Cerdanya Puntos : 765 Fecha de inscripción : 01/12/2008
| Tema: Doncs em presento Miér 24 Dic 2008, 21:15 | |
| Hola , Benvinguda al foro, jo també vaig tenir i encara tinc un chuki com tu dius, és el millor 4x4 del món ja ja ja Espero que continuis participant ja que la teva presencia aquí és mólt valuosa Una forta abraçada | |
|
| |
pep RP ORO
Cantidad de envíos : 954 Edad : 71 Localización : Barcelona Puntos : 1185 Fecha de inscripción : 01/12/2008
| Tema: Re: DONCS EM PRESENTO! Miér 24 Dic 2008, 21:15 | |
| Dejame ser el primero en decir Bienvenida MArta. Apuntate a la cena mujer, que será Guay Bon Nadal | |
|
| |
Raidman RP ORO
Cantidad de envíos : 636 Edad : 55 Localización : Pallejà, Bellver de Cerdanya Puntos : 765 Fecha de inscripción : 01/12/2008
| Tema: Doncs em presento Miér 24 Dic 2008, 21:17 | |
| De primero nada Pep, Te he ganado ja ja ja | |
|
| |
IJustWannaFeel RP NOVEL
Cantidad de envíos : 7 Edad : 50 Localización : Barcelona, Catalunya Puntos : 3 Fecha de inscripción : 24/12/2008
| Tema: Re: DONCS EM PRESENTO! Miér 24 Dic 2008, 21:18 | |
| Gràcies, Raidman! Un honor per a mi, ja ho saps!
Intentare escriure...
Pep, merci per la benvinguda! Intentare venir al sopar, però son dates complicades ...
Segur que ens coneixerem un dia o altre.
Petons! | |
|
| |
pep RP ORO
Cantidad de envíos : 954 Edad : 71 Localización : Barcelona Puntos : 1185 Fecha de inscripción : 01/12/2008
| Tema: Re: DONCS EM PRESENTO! Miér 24 Dic 2008, 21:22 | |
| Presi. me has ganado por un minuto. RECTIFICO. Dejame ser el segundo en darte la bienvenida MArta. Es que el Nik. es complicado ehhhh | |
|
| |
IJustWannaFeel RP NOVEL
| Tema: Re: DONCS EM PRESENTO! Miér 24 Dic 2008, 21:28 | |
| es que en esta vida nada es facil!
jajajaja
si, pep, es complicat, però m'agrada el que vol dir...
gracies per ser el SEGON en donar.me la benvinguda... jijiji
petons i bon nadal! | |
|
| |
Tripode RP NOVEL
Cantidad de envíos : 41 Localización : Barcelona Puntos : 0 Fecha de inscripción : 15/12/2008
| Tema: Re: DONCS EM PRESENTO! Miér 24 Dic 2008, 22:05 | |
| Bienvenida!!!!
Pasa pasa,ponte comoda y siente. ;-)
Feliz Navidad!!!! | |
|
| |
kalidor RP
Cantidad de envíos : 157 Edad : 51 Localización : Al movil segur Puntos : 15 Fecha de inscripción : 02/12/2008
| Tema: Re: DONCS EM PRESENTO! Miér 24 Dic 2008, 22:37 | |
| Benvinguda!!!
Quin cotxe tins?
El vehicle t´agradaria recuperar,per ser mes facil de localitzar,podries dir color,model,motor i any de matriculacio.
Vindras a lo sopar del dia 30?
Bones Festes!!! | |
|
| |
Pingü RP NOVEL
Cantidad de envíos : 41 Edad : 51 Localización : Barcelona o per la muntanya Puntos : 0 Fecha de inscripción : 16/12/2008
| Tema: Re: DONCS EM PRESENTO! Dom 28 Dic 2008, 22:30 | |
| Hola Marta,
Benvinguda,i si pots vine al sopar que t´ho pasaras genial i aixi ens coneixerem.
Bones festes. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: DONCS EM PRESENTO! | |
| |
|
| |
| DONCS EM PRESENTO! | |
|